• Hjem
    Hjem Her finner du alle blogginnleggene på nettsiden.
  • Kategorier
    Kategorier Viser en liste over kategoriene fra denne bloggen.
  • Emneord
    Emneord Viser en liste over emneord som har blitt brukt i denne bloggen.
  • Bloggere
    Bloggere Søk etter din favorittblogger på denne nettsiden.
  • Innlogging
    Login Login form

Ta "So what" testen: Presenterer du verdien for kunden?

av i Presentasjon
  • Skriftstørrelse: Større Mindre
  • Visninger: 3115
  • 0 kommentarer
  • Abonner på oppdateringer
  • Skriv ut
3115
Ta "So what" testen: Presenterer du verdien for kunden?

For en stund tilbake kom jeg over et tips om å kjøre en "So what" test på asrgumentene dine for å teste hvilke fordeler du snakker om til prospektene dine. Denne testen gjorde at jeg fikk omformulert og forbedret mange av mine vanlige argumenter.

Det som er typisk for oss selgere er at vi har produktet eller tjenesten vi selger godt under beltet. En felle å gå i er å anta at også andre har den samme kunnskapen og verdsetter de samme fordelene som oss selv. Det trenger ikke nødvendigvis å stemme.

Når du kjører en "So what" test tar du helt enkelt argumentene dine og setter deg selv i ditt prospekts ståsted, og spør "So what"?

Jeg sier ikke at dette gjelder for alle, men jeg er overbevist om at mange vil se at argumentene de bruker baserer seg mye på egen kunnskap. De gir ingen mening for utenforstående som du prater om dette om for første gang.

Håper tipset hjelper noen der ute. Jeg husker ikke hvor jeg leste om det, men kudos!

Last modified på
0

Leave your comments

Post comment as a guest

0
Your comments are subjected to administrator's moderation.
  • No comments found

Forfatter

Skriver for å utvikle mitt eget salg, bygge nettverk med andre og bidra til positive svingninger innen selgeryrket....

Få nye artikler på mail